martes, 15 de marzo de 2016

Venecia (Hai dez anos)

(Corrixe as faltas sinaladas en negrita. Fíxate como se introduce o diálogo e modifícao onde non estea así. Tes que pór imaxes que se vexan mellor e introducir descrición do lugar concreto onde están. Tamén tes que facer referencia ó aspecto físico dos personaxes, se non os lectores non os poden imaxinar. Por último, o que suceda na túa historia ten que continuar en outra entrada, por tanto, tes que crear algo de intriga.) 

Era unha tarde soleada en Venecia cando Antón dixo:

 -Mira Simon esta tenda din que esta conpañia vendese moi boa roupa, as mellores prendas do mundo.

Simon habisa a toda a clase e a Piero, que  comenta que si, que e un dos mellores comercios de venecia.

As tres rapazas, xunto con Ivan, perdense nas tendas, na terea de selecion das prendas e bestidos perfectos para Mía e para Xacobe, que estan fora esperando vendo o ir e vir de turistas na rua.

-Estou moi contento de regresar a miña casa pero tamen moi triste por deixarvos, comenta Piero.

El di que xa nos dixo todo o que necesitamos saber sobre a cidade.

-Foi un ano estupendo a o boso lado, o mellor da miña vida, espero que manteñades o contacto sempre. Venecia e a vosa casa- engade o rapaz emocionado.

Piero dalle unha aperta a Anton e marcha antes de comezar a chorar. Nico parao e dille:

- Tranquilo amigo, volveremos a vernos pronto xa que eu bou quedar a estudar en Italia. bou a facer un curso de cociña e teño pensado facer unha carreira profesional asiq veremosnos amenudo.

- Dame envexa que teñas as cousas tan claras. eu inda non o teño decidido. non sei o que quero facer. 

Piero despidese de Simon e dalle unha aperta a toda a clase marcha e isto xa e outra historia....


1 comentario: